Reklamacije
Reklamacija i jednostrani raskid ugovora Svako oštećenje, nedostajanje delova i eventualnu neispravnost nekog proizvoda koji je kupljen od uredidom.rs odnosno LAZAR GROUP doo, koje kupac primeti po prijemu robe OBAVEZAN je da prijavi u roku od 24h OD PRIJEMA ROBE praćeno fotografijama oštećenja proizvoda putem e-maila reklamacije@uredidom.rs čime mi kao prodavac pokrećemo proces reklamacije. Reklamacijom se može smatrati i primedba zbog pogrešno obračunate cene i drugih nesaobraznosti. Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod zbog nedostatka koji su nastali u roku od dve godine od dana kupovine. Istekom ovog roka kupac gubi pravo na podnošenje prigovora. Reklamaciju možete izjaviti putem e-maila reklamacije@uredidom.rs, na telefon 0644561234 ili pisanim putem na adresu firme LAZAR GROUP doo, ul.Kneza Miloša 102 35210 Svilajnac. Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan: - u reklamacionom listu navesti razloge reklamacije i željeni način za rešavanje - proizvod koji reklamira je potrebno da bude u pakovanju sigurnom za transport - dostavi fiskalni račun ili drugi dokaz o vremenu, datumu i mestu kupovine Kupac nema pravo na prigovor ukoliko je: - propustio rok za podnošenje prigovora, - nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih, - kvar na proizvodu nastao usled elementarnih nepogoda ili variranja na električnoj mreži. Prodavac, LAZAR GROUP doo, upisuje reklamaciju u knjigu evidencija o primljenim reklamacijama i izdaje potvrdu da je roba reklamirana.Na potvrdi je naveden broj pod kojim je zavedena reklamacija i potvrda se šalje elektronskom poštom ili u pisanoj formi. Potvrda se čuva najmanje dve godine od dana podnošenja reklamacije. Prodavac, LAZAR GROUP doo, je dužan da prihvaćenu reklamaciju reši , odnosno pruži predlog rešenja u zakonski predviđenom roku od 15 dana od podnošenja reklamacije. U slučaju opravdane reklamacije, u prvih šest meseci od dana kupovine, kupac ima pravo da mu prodavac Lazar group doo popravi prodati artikal, zameni isti ili vrati novac u punom iznosu. Ukoliko kupac ne prati uputstva o održavanju kupljenog artikla, odnosno nepravilno održava artikal ili se ne odnosi prema njemu korektno, odnosno nepravilno ga koristi, artikl ne podleže garanciji. Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu kupca u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti kupca i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u knjizi reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom. Ukoliko je reklamacija usvojena i odobrena, troškove transporta spornog artikla do magacina prodavca snosi sam prodavac. JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA Ukoliko niste zadovoljni proizvodom kupljenim na sajtu www.uredidom.rs, iz bilo kog razloga, u roku od 14 dana od dana prijema robe možete vratiti proizvod. Proizvod koji se vraća mora biti u istom stanju kao i kada je nabavljen i mora sadržati svu tehničku dokumentaciju (uputstvo, garanciju, pakovanje itd). Proizvod mora biti bez bilo kakvih fizičkih oštećenja i tragova korišćenja. Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Kupac pismeno ili elektronski obaveštava prodavca u roku od 14 dana da vraća proizvod, pomoću Obrasca za odustanak koji se dobija zajedno sa računom. Troškove transporta pri vraćanju robe snosi kupac. Posle 14 dana od dana prijema naše preduzeće LAZAR GROUP doo nije obavezno da vrati novac ili zameni robu. PROCEDURA ZA POVRAT ROBE KUPCA U ZAKONSKOM ROKU Kupovina je situaciona i individualna, pa se mogu dogoditi slučajevi gde će kupac tražiti od nas da se kupljena roba vrati iz više razloga. Zakon krajnjem potrošaču to omogućava u određenom roku. Nakon utvrđivanja da je roba vraćena u istom stanju kako je i poslata tj. prodata (neoštećena i ispravna i roba i ambalaža), vrši se povrat novca kupcu ili zamena uz doplatu za neki drugi artikal. Kupac robu može da vrati samo u sledećim slučajevima UZ FISKALNI RAČUN i napisan RAZLOG VRAĆANJA. - Krajnji kupac zakonski može u slučaju poručivanja putem WEB-a vratiti robu u roku od 14 dana od preuzimanja artikla, slanjem robe kurirskom službom. U tom slučaju se obračunavaju i radni i neradni dani. - Ukoliko je greškom prodavnice LAZAR GROUP doo fakturisana roba koju kupac nije poručio, rok za započinjanje procedure povraćaja robe je 24h od trenutka prijema robe. U ovom roku to može uraditi bez ikakvog objašnjenja i tražiti da zameni za drugi artikal, uz doplatu, ili da zahteva povrat novca. Zato je najbolje za kupca da robu proverava prilikom kupovine ili po prijemu od kurira. Kupac nas o ovom obaveštava putem kontaktnih podataka navedenih na stranici ili dolaskom u prodajni objekat gde je kupio robu. U slučaju da kupac reklamira artikal nakon isteka ovog vremena, zbog nedostatka ili kvara, može to učiniti takođe lično ili putem kontaktinih podataka. Ukoliko kupac vraća artikal koji je dobio putem kurirske službe, zakonski rok je 14 dana od prijema robe od kurira. U tom slučaju kupac vraća : - artikal koji vraća i garantni list (ukoliko ga je dobio), - kopiju fiskalnog računa (da se original ne zagubi), - napisan na papiru razlog vraćanja (predomislio se, ne odgovara, neispravno primljeno,...), - ukoliko je roba poručena preko WEB-a poslaće nam i jednostrani raskid ugovora koji je dobio uz račun i robu. Kupac je dužan da vrati robu LAZAR GROUP doo, ul.Kneza Miloša 102 35210 Svilajnac, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Kupac snosi isključivo direktne troškove vraćanja robe, osim ako se trgovac saglasio sa tim da ih on snosi ili ako nije prethodno obavestio potrošača da je potrošač u obavezi da ih plati. Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. LAZAR GROUP doo je dužan da bez odlaganja izvrši povraćaj uplata koje je primio od potrošača, uključujući i troškove isporuke, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. LAZAR GROUP doo može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok potrošač ne dostavi dokaz da je poslao robu trgovcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo, osim u slučaju kada je trgovac ponudio da sam preuzme robu. Po prijemu ovako poslate robe služba reklamacija će utvrditi stanje i ispravnost artikla i ukoliko su ispoštovani napred navedeni kriterijumi odobriti povraćaj novca kupcu u skladu sa zakonskim obavezama. Izuzeci od prava na odustanak od ugovora:Isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima potrošača ili jasno personalizovane. Ukoliko Vam je pošiljka stigla oštećena, neophodno je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte nas kako bismo vam poslali zamenu. U svakom trenutku pre realizacije porudžbenice, možete prekinuti saradnju sa nama, a obavestićete nas tako što ćete nam dostaviti formular za jednostrani raskid ugovora. LAZAR GROUP doo ima potpisan ugovor sa kurirskom službom AKS EXPRESS KURIR doo. Telefon za poziv kurira za preuzimanje robe je 015 600 600. U slučaju reklamacije potrebno je poslati robu AKS EXPRESS KURIR-om.
|