Najčešća pitanja
Kako da pronađem proizvod koji mi treba? odgovor: Do željenog proizvoda može doći na dva načina na: -Pregledom kategorija iz menija -Pretragom proizvoda Da li se određeni artikal može pronaći i u drugim dimenzijama ili bojama? odgovor: U opisu svakog proizvoda, gde je to neophodno, naznačene su dimenzije i boje. Da li je moguća isporuka van Srbije? odgovor: Za sada ne postoji mogućnost isporuke proizvoda van teritorije Srbije. Ukoliko zaživii ova opcija, bićete blagovremeno obavešteni na našem sajtu. Da li je moguće odloženo plaćanje ako kupujem online, ako nisam zaposlen za stalno ili putem administrativne zabrane? odgovor: Sve o načinima plaćanja možete pročitate na linku NAČINI PLAĆANJA. Da li uz proizvod dobija i uputstvo na Srpskom jeziku? odgovor: Ukoliko Vam nedostaje uputstvo za bilo koji proizvod, upit možete poslati na e-mail webshop@uredidom.rs Za koje vreme ću dobiti naručene proizvode? odgovor: U zavisnosti od raspoložive količine određenog proizvoda i mogućnosti njegovog nabavljanja, a u skladu sa našom poslovnom politikom,očekivani rok isporuke je 2-14 dana. Da li je moguće saznati trajanje neke akcije ili do kad važi cena proizvoda? odgovor: Ukoliko nije naveden vremenski rok akcije, ona traje do isteka trenutnih zaliha dok cena proizvoda nije vremenski ograničena. Šta podrazumeva SET i da li je moguća kupovina samo jednog dela seta? odgovor: Set podrazumeva proizvod sastavljen iz više delova ili proizvoda a koji ima jednu jedinstvenu cenu.Iz tog razloga, s obzirom da predstavlja jedan proizvod, nije moguća kupovina samo jednog dela seta već samo set u celosti. Koja je razlika između pločica za spoljno i pločica za unutarnje oblaganje? odgovor: Razlika između pločica za spoljno i unutarnje oblaganje je definisana uslovima i karakteristikama koje pločice moraju da zadovolje po standardu EN 14411. Najvažnije osobine koje deklarišu pločice za spoljna oblaganja su upijanje vode i otpornost na mraz. Pločice koje su predviđene za spoljno oblaganje mogu da se koriste za unutarnja oblaganja. Korišćenje pločica za unutarnja oblaganja spolja nije preporučljivo jer se mogu javiti problemi i oštećenja prilikom korišćenja. Kupovinu obavljam za sopstvenu firmu, da li mogu da platim sa računa firme? odgovor: Možete platiti sa računa firme. Potrebno je da u okviru načina plaćanja odaberete opciju plaćanje preko računa, popunite nalog za prenos i izvršite prenos sredstava. Da li je poštarina uključena u cenu? odgovor: Ne, poštarina nije uključena u cenu proizvoda. Šta se dešava ako proizvod koji dobijem bude oštećen,da li ga mogu zameniti i na koji način? odgovor: Da, postoji mogućnost zamene oštećenog proizvoda. Ukoliko Vam je pošiljka tigla oštećena najbolje je da sa kurirskom službom koja Vam je isporučila proizvod napravite zapisnik. Ukoliko je proizvod stigao oštećen ne krivicom kurirske službe ili neispravan, kontaktirajte nas radi dogovora o daljem postupanju.
|