Proizvodi

Svi proizvodi
Novogodišnja dekoracija
Rasveta
Kuhinja
Kupatilo
Kućna dekoracija
Galerijska roba
Tepisi
Kućni tekstil
Pločice
Podovi
Kućni aparati

Proizvodi Praznični popusti O nama Kontakti
Na našem web shop-u je moguće kupiti proizvode koji su predstavljeni na stranici. Narudžbina u web shop-u je primljena kada korisnik dobije automatsku elektronsku poruku.
Ta elektronska poruka nije potvrda da je proizvod na zalihama i da je počela procedura pripreme posiljke. Narudžbina će biti potvrđena najkasnije u roku 2 radna dana. Sve informacije o Vašoj narudžbini možete dobiti putem Kontakta.

Početna strana > Kako kupovati

Kako kupovati


Da bi Kupac obavio uspešnu kupovinu, neophodno je da uradi par osnovnih koraka. 

1. ODABIR PROIZVODA 
U ovom koraku, nakon što odabere željeni proizvod iz menija PROIZVODI, odnosno klikom na ikonu u krajnjem desnom uglu mobilne verzije, Kupac klikom na ikonu DODAJ U KORPU željeni proizvod dodaje u korpu. Klikom na korpu, Kupac stiče uvid u stanje naručenog proizvoda, njegovu cenu, naručenu količinu i ukupan iznos. Na ovoj stranici Kupac može manipulisati tako što će ga izbaciti iz porudžbine ili će promeniti količinu koju naručuje, a može i nastaviti kupovinu klikom na NASTAVITE KUPOVINU i na taj način prelazi na sledeći korak. 

2. NARUČIVANJE 
U ovom koraku Kupac ima uvid u detalje svoje narudžbine, koji obuhvataju naziv proizvoda, izabranu količinu i iznos porudžbine. Da bi Kupac uspešno obavio kupovinu, potrebno je da popuni formular sa podacima o Kupcu. Polja za unošenje imena i prezimena su obavezna. Ostala polja koja je potrebno popuniti su adresa, opština/grad, poštanski broj, telefon i e-mail adresa. Nakon što Kupac popuni sva polja potrebno je da označi polje PRIHVATAM USLOVE KORIŠĆENJA. 

3. PRIJEM NARUDŽBINE 
Nakon uspešnog naručivanja sistem prebacuje Kupca na stranu na kojoj Kupac dobija izveštaj o obavljenoj kupovini i podacima o narudžbini. Istovremeno, na e-mail adresu koju je Kupac naveo stići će potvda o kupovini. Ukoliko Kupac nema e-mail adresu, potvrda o kupovini stići će SMS porukom na broj telefona ostavljen u podacima.

PRAVA I OBAVEZE POTROŠAČA 
Potrošač ima pravo da kod prodaje robe na daljinu, vrši kupovinu robe da bi zadovoljio osnovne potrebe, ima pravo na bezbednost; pravo na pravnu sigurnost i zaštitu, pravo na obaveštenost – raspolaganje tačnim podacima koji su neophodni za razuman izbor ponuđene robe; pravo na informisanost u okviru obaveze i mogućnosti prodavca da mu pruži informaciju o vrsti robe koju prodaje, osnovnim osobinama robe, pravo na izbor pri kupovini, pravo na reklamaciju, na način regulisan ovim pravilnikom i zakonskim propisima. Potrošač ima pravo na reklamaciju na način regulisan odredbama ovog Pravilnika u skladu sa zakonskim propisima. Da bi ostvario pravo na reklamaciju potrošač je obavezan da dostavi račun na uvid ili drugi dokaz o kupovini. Potrošač nema pravo na reklamciju ako se utvrdi da su nedostaci nastali njegovom krivicom ili ako nema dokaz (račun, garanciju, izjavu o saobraznosti, upisan serijski broj na garanciji ako postoji mesto za to) da je proizvod kupljen na sajtu www.uredidom.rs. Potrošač ima pravo da od trgovca dobije tačne, potpune i jasne informacije o osnovnim obeležjima robe, poslovnom imenu, matičnom broju, adresi sedišta i broju telefona, prodajnoj ceni, načinu plaćanja, načinu i roku isporuke, načinu izjavljivanja reklamacije trgovcu, a naročito o mestu prijema i načinu postupanja po njima, kao i uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava potrošaća po osnovu nesaobraznosti robe, kao i sva druga obaveštenja u skladu sa članom 13 Zakona o zaštiti potrošača i propisima koji uredjuju trgovinu. Obaveza trgovca je da potrošaču za kupljenu robu izda račun sa svim propisanim elementima. Ako niste zadovoljni proizvodom kupljenim na sajtu www.uredidom.rs iz bilo kog razloga, u roku od 14 dana od dana prijema robe možete vratiti proizvod. Proizvod koji se vraća mora biti u istom stanju kao i kada je nabavljen i mora sadržati svu tehničku dokumentaciju (uputstvo,izjavu o saobraznosti, garanciju ukoliko podleže garanciji, pakovanje itd). Proizvod mora biti bez bilo kakvih fizičkih oštećenja i tragova korišćenja.Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Kupac pismeno ili elektronski obaveštava prodavca u roku od 14 dana da vraća proizvod, pomoću Obrasca za odustanak koji se nalazi na poledjini računa. Troškove transporta pri vraćanju robe snosi kupac. Posle 14 dana od dana prijema naše preduzeće LAZAR GROUP doo nije obavezno da vrati novac ili zameni robu. Uz svaki kupljen artikal LAZAR GROUP doo šalje i obrazac za odustajanje od kupovine koji dobija uz račun.






PLANIRANJE KUPOVINE
Svi proizvodi
Posebne ponude
Kako kupovati
Načini naručivanja



USLUGE
Naše usluge
Načini plaćanja
Načini isporuke
Uslovi isporuke
Reklamacije



POMOĆ I PODRŠKA
Pomoć i podrška
Najčešća pitanja
Kontaktirajte sa nama
Podelite svoje mišljenje
Pravila korišćenja



UREDI DOM
Gde se nalazimo
Podaci o nama
Ovo je UREDI DOM
Radno vreme
Telefoni