Pomoć i podrška
Tajna našeg uspeha – odnos i briga o Kupcu! Možda ne možemo da Vam pomognemo u svakom segmentu života, ali kupovinu svakako možemo da Vam olakšamo! KONTAKTIRAJ SA NAMA U cilju pružanja pomoć i odgovora na pitanja, kao I prihvatanja svih sugestija, UREDI DOM svim svojim Kupcima ostavlja na raspolaganju izbor na koji način će to učiniti. Odgovore na sva pitanja kao I pomoć vezanu za kupovinu, moguće je dobiti svakog radnog dana 8 - 20 h, subotom 8 - 20 h. POZIVOM NA BROJEVE TELEFONA: 0644561234 i 0358815222 Ako želite da čujete glas sa druge strane žice, tu smo za Vas kad god Vam zatreba. PUTEM EMAIL ADREESE: webshop@uredidom.rs Zato što pomoć može zatrebati u bilo kom trenutku dana ili noći, pošaljite nam e-mail I odgovorićemo Vam u najkraćem roku. KLIKOM NA IKONU CHAT Povežite se sa stvarnom osobom u realnom vremenu I komunicirajte sa njom na diskretan I prijatan način. PUTEM DRUŠTVENIH MREŽA Možete nas pratiti putem društvenih mreža, ostavljati komentare i videti šta drugi ljudi kažu o nama. Korišćenjem našeg sajta Kupac prihvata politiku poslovanja sajta. Ukoliko se Kupac ne slaže sa ovom politikom, neće biti u mogućnosti da obavi kupovinu. KAKO KUPOVATI Da bi Kupac obavio uspešnu kupovinu, neophodno je da uradi par osnovnih koraka. 1. ODABIR PROIZVODA U ovom koraku, nakon što odabere željeni proizvod iz menija PROIZVODI, Kupac klikom na ikonu DODAJ U KORPU željeni proizvod dodaje u korpu. Klikom na korpu, Kupac stiče uvid u stanje naručenog proizvoda, njegovu cenu, naručenu količinu i ukupan iznos. Na ovoj stranici Kupac može manipulisati tako što će ga izbaciti iz porudžbine ili će promeniti količinu koju naručuje, a može i nastaviti kupovinu klikom na NASTAVITE KUPOVINU i na taj način prelazi na sledeći korak. 2. NARUČIVANJE U ovom koraku Kupac ima uvid u detalje svoje narudžbine, koji obuhvataju naziv proizvoda, izabranu količinu i iznos porudžbine. Da bi Kupac uspešno obavio kupovinu, potrebno je da popuni formular sa podacima o Kupcu. Polja za unošenje imena i prezimena su obavezna. Ostala polja koja je potrebno popuniti su adresa, opština/grad, poštanski broj, telefon i e-mail adresa. Nakon što Kupac popuni sva polja potrebno je da označi polje PRIHVATAM USLOVE KORIŠĆENJA. 3. PRIJEM NARUDŽBINE Nakon uspešnog naručivanja sistem prebacuje Kupca na stranu na kojoj Kupac dobija izveštaj o obavljenoj kupovini i podacima o narudžbini. Istovremeno, na e-mail adresu koju je Kupac naveo stići će potvda o kupovini. Ukoliko Kupac nema e-mail adresu, potvrda o kupovini stići će SMS porukom na broj telefona ostavljen u podacima. NAJČEŠĆA PITANJA Kako da pronađem proizvod koji mi treba? odgovor: Do željenog proizvoda može se doći na dva načina: Pregledom kategorija iz menija i Pretragom proizvoda. Da li se određeni artikal može pronaći i u drugim dimenzijama ili bojama? odgovor: U opisu svakog proizvoda, gde je to neophodno, naznačene su dimenzije I boje. Da li je moguća isporuka van Srbije? odgovor: Za sada ne postoji mogućnost isporuke proizvoda van teritorije Srbije. Ukoliko zaživi i ova opcija, bićete blagovremeno obavešteni na našem sajtu. Da li je moguće odloženo plaćanje ako kupujem online,ako nisam zaposlen za stalno ili putem administrativne zabrane? odgovor: Sve o načinima plaćanja možete pročitati na linku NAČINI PLAĆANJA. Da li se uz proizvod dobija I uputstvo na srpskom jeziku? odgovor: Ukoliko Vam nedostaje uputstvo za bilo koji proizvod, upit možete poslati na e-mail webshop@uredidom.rs. Za koje vreme ću dobiti naručene proizvode? odgovor: U zavisnosti od raspoložive količine određenog proizvoda I mogućnosti njegovog nabavljanja, a u skladu sa našom poslovnom politikom, očekivani rok isporuke je 2-14 dana. Da li je moguće saznati trajanje neke akcije ili do kad važi cena proizvoda? odgovor: Ukoliko nije naveden vremenski rok akcije, ona traje do isteka trenutnih zaliha dok cena proizvoda nije vremenski ograničena. Šta podrazumeva SET i da li je moguća kupovina samo jednog dela seta? odgovor: Set podrazumeva proizvod sastavljen iz više delova ili proizvoda a koji imaj ednu jedinstvenu cenu. Iz tog razloga, s obzirom da predstavlja jedan proizvod, nije moguća kupovina samo jednog dela seta već samo set u celosti. Koja je razlika između pločica za spoljno I pločica za unutrašnje oblaganje? odgovor: Razlika između pločica za spoljno I unutrašnje oblaganje je definisana uslovima I karakteristikama koje pločice moraju da zadovolje po standardu EN 14411. Najvažnije osobine koje deklarišu pločice za spoljna oblaganja su upijanje vode I otpornost na mraz. Pločice koje su predviđene za spoljno oblaganje mogu da se koriste za unutarnja oblaganja. Korišćenje pločica za unutrašnja oblaganja spolja nije preporučljivo jer se mogu javiti problem I ioštećenja prilikom korišćenja. Kupovinu obavljam za sopstvenu firmu, da li mogu da platim sa računa firme? odgovor: Možete platiti sa računa firme. Potrebno je da u okviru načina plaćanja odaberete opciju plaćanje preko računa, popunite nalog za prenos I izvršite prenos sredstava. Da li je poštarina uključena u cenu? odgovor: Ne, poštarina nije uključena u cenu proizvoda. Šta se dešava ako proizvod koji dobijem bude oštećen, da li ga mogu zameniti I na koji način? odgovor: Da, postoji mogućnost zamene oštećenog proizvoda. Ukoliko Vam je pošiljka stigla oštećena najbolje je da sa kurirskom službom koja Vam je isporučila proizvod napravite zapisnik. Ukoliko je proizvod stigao oštećen ne krivicom kurirske službe ili neispravan, kontaktirajte nas radi dogovora o daljem postupanju. PRAVA I OBAVEZE POTROŠAČA Potrošač ima pravo da kod prodaje robe na daljinu, vrši kupovinu robe da bi zadovoljio osnovne potrebe, ima pravo na bezbednost; pravo na pravnu sigurnost i zaštitu, pravo na obaveštenost – raspolaganje tačnim podacima koji su neophodni za razuman izbor ponuđene robe; pravo na informisanost u okviru obaveze i mogućnosti prodavca da mu pruži informaciju o vrsti robe koju prodaje, osnovnim osobinama robe, pravo na izbor pri kupovini, pravo na reklamaciju, na način regulisan ovim pravilnikom i zakonskim propisima. Potrošač ima pravo na reklamaciju na način regulisan odredbama ovog Pravilnika u skladu sa zakonskim propisima. Da bi ostvario pravo na reklamaciju potrošač je obavezan da dostavi račun na uvid ili drugi dokaz o kupovini. Potrošač nema pravo na reklamciju ako se utvrdi da su nedostaci nastali njegovom krivicom ili ako nema dokaz (račun, garanciju, izjavu o saobraznosti, upisan serijski broj na garanciji ako postoji mesto za to) da je proizvod kupljen na sajtu www.uredidom.rs . Potrošač ima pravo da od trgovca dobije tačne, potpune i jasne informacije o osnovnim obeležjima robe, poslovnom imenu, matičnom broju, adresi sedišta i broju telefona, prodajnoj ceni, načinu plaćanja, načinu i roku isporuke, načinu izjavljivanja reklamacije trgovcu, a naročito o mestu prijema i načinu postupanja po njima, kao i uslovima koji se odnose na ostvarivanje prava potrošaća po osnovu nesaobraznosti robe, kao i sva druga obaveštenja u skladu sa članom 13 Zakona o zaštiti potrošača i propisima koji uredjuju trgovinu. Obaveza trgovca je da potrošaču za kupljenu robu izda račun sa svim propisanim elementima. Ako niste zadovoljni proizvodom kupljenim na sajtu www.uredidom.rs iz bilo kog razloga, u roku od 14 dana od dana prijema robe možete vratiti proizvod. Proizvod koji se vraća mora biti u istom stanju kao i kada je nabavljen i mora sadržati svu tehničku dokumentaciju (uputstvo,izjavu o saobraznosti, garanciju ukoliko podleže garanciji, pakovanje itd). Proizvod mora biti bez bilo kakvih fizičkih oštećenja i tragova korišćenja.Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Kupac pismeno ili elektronski obaveštava prodavca u roku od 14 dana da vraća proizvod, pomoću Obrasca za odustanak koji se nalazi na poledjini računa. Troškove transporta pri vraćanju robe snosi kupac. Posle 14 dana od dana prijema naše preduzeće LAZAR GROUP doo nije obavezno da vrati novac ili zameni robu. Uz svaki kupljen artikal LAZAR GROUP doo šalje i obrazac za odustajanje od kupovine koji dobija uz račun.
|